welcome to my blog ! realiti hidup aku ! semua tentang kita !

WELCOME TO MY BLOG ! REALITI hidup aku !!

Wednesday 30 November 2011

! RINDU BUDAK-BUDAK CLASS 3DIAMOND !

assamualaikum dan HYE !!
err~ err~ err~
tetiba teringat gelagat budak-budak kelas 3diamond(smktunkuputralangkawi) ..
so ape lagi .. update blog lerr .. hikhokhikhok ...
rindu giler nak lepaking with diorg semua ..
teringin nak tengok gelagat budak-budak kelas tuh .. mesty lawak kan ?
intro yg sngat bosan .. lantak lah ...tak kisah pong !
err~ nak cerita pasal ape pun tak tahu ...
tapi mmg rindu sgt dekat budak-budak kelas nyh guru kelas yang sngat sporting lah katakan  ..
err~ 
dah la pening kepala dh nyh .. tak tahu nak cerita ape dah ..
dah lah ... meh kita tengok , HERO dan HEROIN 3DIAMONd nyh ..*ade kew ?

buas kan si BIBOT .. kasur sape ntah dye rembat ... HAHA !
in this photo : SYAKIRIN , LIMEIN , AZLI , SALIHIN , FAIZ , ANIQ  , MAT NAZ !
*ADA gaya hero kah ?
aku with si BIBOT ..
smile always :)
ini si BIBOT ..
SUKA cakap bnyak .. mulut tak penah berhenti bercakap ..
betol kew ? ntah .. aku pun tak tahu ,, HAHA !
in this photo: SYIEFA !!
nmpk jek pegang buku , tapi tak penah baca pung !!
comel dop depa nyh ?
in this photo : BIBOT , CIKGU , UMI ,SYIEFA .
rindu kod masa nyh ...
nyh masa sambut besday cikgu kelas kami ..
in this photo : LEAH , BIBOT , UMI , CIKGU , SYIEFA , TEHAH !

DAH HABIS !!

suka hati korang lah nak cakap ape pon kat aku


! PENAT TAIP . CUBA LIKE !

2 comments:

COPYRIGHT by hanaLULU.