welcome to my blog ! realiti hidup aku ! semua tentang kita !

WELCOME TO MY BLOG ! REALITI hidup aku !!

Wednesday 2 November 2011

! ANDA SUKA BERGMBAR ? yes ' i'am !

assamualaikum dan HYE !!
korang sihat tak hari nyh ? huh , ape ? sihat .. alhamdulilah .
hana pon sihat jugak .. err~
korang dah buad entry baru kew belom ? huh ! dah buad ? oke .. aku jek belom lagi ..
skarang nyh tengah buad lah .. =P
okeyh-okeyh .. topik aku hari nyh pasal bergambar ?
korang suka bergmbar tak ? ooo ... aku lagi-lagilah suka ,,,
pantang jumpa kamera automatik akan terposing .. HAHA ! ayat tak boleyh belah doe..
aku selalu jugak keluar photoshop dengan cousin aku nyh .. sebelom PMR lah .. lpas PMR nyh 
aku bnyak hbis kan masa dgn kengkawan aku .. berfixie lah ape lagi .. then .. lepas raya nyh mesty hangout with cousin aku yang sorang nyh .. hee~ jangan jelez .. macam lah ade orang jeles dgn aku ka ?
err~ tapi ini lah hobi aku .. tak kira lah pegi mana pon .. sape-sape yang pegang kamera depan aku ..
mesty jadi mangsa aku .. sebab aku aka suruh diorng take pic aku . bwekkk ~
ape-ape jek kan aku punya story kali nyh .. lantak lah .. jnji aku boleyh cerita dalam blog aku nyh ...
aku nak upload photo nyh .. photo masa aku pegi UnderWater Wolrd .. hekhek ..
sje nak smbung dekat story nyh pulak .. *pulun kan aku nyh .. err~
meh la tengok .. photo yang tak seberape nyh .. hekhekhek ... poyo gila :)) err~

posing maut ?
err~
konon-konon nye busuk lah ..
padahal tak pon !!
ape-ape jek lah ..
aku with kawan aku doe ...
linda nama nya ..
aku lagi ..
p/s: cer komen sikit :))

suka hati korang lah nak cakap ape pon kat aku


! PENAT TAIP . CUBA LIKE !

0 comments:

Post a Comment

COPYRIGHT by hanaLULU.