welcome to my blog ! realiti hidup aku ! semua tentang kita !

WELCOME TO MY BLOG ! REALITI hidup aku !!

Saturday 12 November 2011

! 6.11.2011 , 7.11.2011

assalamualaikum dan HYE !!
korang sihat kew tidak ? hana jek yang tak sihat .. kesian kan ?
lama kan aku tak update blog aku .. err~ bukan aku busy pon . tapi tak sempat lah ..
hikhikhikhik !!intro yang membosankan .. err~
korang nak tahu tak ape kena lah dengan tarikh tuh !!
meh sini aku nak cerita dekat korang ..
pada 6.11.2011 mesti korang suma tahu kan tarikh ape ? so tak payah lah aku nak cerita dekat korang lg kan?
hari tuh memang best la buad aku .. hari raya suma orang best kan ? *tah ape2 jek citer aku nyh..
ha nyh dye .. sempat jugak lah aku pose masa raya tuh .. *nak tunjuk jugak ! kalau tak nak tenggok pon .. bweeekk !!!!
tapi 2 jek yang aku upload .. aku tak larat nak upload ...

hana .. err~
aku with my sis(nuradila)
nak sambung lagi nyh ...err~poyo kan !! lantak aku lah..
7.11.2011.. err~ aku excident lah pulak .. orang seronok beraya aku boleyh excident ..
dah lah hari tuh nak pegi SUNGAI PETANI ... last2 jadi mcm nyh mana pon tak dapt pegi..
nak update blog pon tak boleyh .. tangan aku sakit ..
nyh pon aku usaha jugak nak update .. sebab dah lame tak update ...
sakitnye !! aku jek yang dapat rasa.. tapi aku excident dengan (mak menakan) aku ..
kesian dye , dye lg teruk dari aku .. kaki dye patah .. sampai sekarang masih dekat hospital lg ..
hurmm ! dugaan ! nak buad cm mne terima jek lah ... hmm ..
nasib la aku cuma luka-luka sikit jek .. *boringnya cerita aku nyh .. err~ peduli ape aku ...
ha nyh photo aku diorang snap ... hikhikhikhik..

hana.. sakit ooo ...
yang sebelah tuh cousin ..
dye sakit jugak .. sakit HATI katanya :))

suka hati korang lah nak cakap ape pon kat aku


! PENAT TAIP . CUBA LIKE !

4 comments:

COPYRIGHT by hanaLULU.