welcome to my blog ! realiti hidup aku ! semua tentang kita !

WELCOME TO MY BLOG ! REALITI hidup aku !!

Friday 23 March 2012

! my BFF vs my COUSIN !

assamualaikum dan hye ..
fuh , lamakan aku tak update blog , tarikh last update 30.11.2011 nuh ..
lama dak ? lama kan ? kata lah 'ha' ..
nyh pun pening kepala dah , taktau nk buad intro cm mna -,-
ha , sudah .. my aku nak cerita pasal tajuk aku tuh -,-
nak hbaq aku ada kawan yg selalu dekat dgn aku , time sedih , marah , gembira ,
semua lah , happy ouh dengan depa , sebelum nyh tak happy mcm skrg ,
sebab dulu ada manusia yg suka belit-II cerita , pecah belah habis  -,-
nak tenggok dak muka depa ? my nak tunjuk -,-
comel-2 belako awek-II nyh -,-

ha , ni dia , nama dia syiefa , dia nyh lah kawan yang paling best sekali .
periang , kalau takdak dia memang tak lengkap lah , sayang dia sangat2.
this is adila , mbe-II selalu pnggil kecik dekat dia , sebb dia kecik ,
hat nyh budak paling comey ouh ,dah lah kecik , mmg bertambah comey ler.
 ramai peminat , kan kecik kan ? -,-
                                                
yg nyh nama dia atie , kami panggil dia toek , apa motif pun aku taktau ,
yg nyh sora haluih , lawak klo dngr dia ketawa O.o
hat nyh nama dia pendek dia dayah  , aku suka panggil dia bibot , bukan aku sorg lha
semua yg kenal dia , semua pnggil bibot kat dia -,- dia nyh pun lebih kurang mek syiefa,
gila-II jugak hat nyh pon ,

yang tuh baru kawan-II aku , ada sekeping lgi nyh , yang nyh cousin aku ,
cousin yang paling sporting lha orang kata , syg dia woi ,
kami selalu hangout ramai-II .. happy ouh klo lepak dgn depa suma nyh -,-
my nak tunjuk pic cousin aku  plk ,

ha , hat nyh lha cousin kami , dia lha yg selalu rapat dgn  aku  and kawan-II aku -,-
aku dok pangil dia mek tikah ja :)
hee-

ha , ha tuh ja lha yg aku nak certa pun , setelah sekiang lama tak mengupdate , 
tedia , ayat tuh , tak leyh belah langsung -,-
hampa jgn marah nah aku tulis al-kisah sikit-II psai prngai hmpa ,
tapi siriez habaq enjoy ouh lepaking dgn hampa semua -,-

! TAMAT !



suka hati korang lah nak cakap ape pon kat aku


! PENAT TAIP . CUBA LIKE !

0 comments:

Post a Comment

COPYRIGHT by hanaLULU.