welcome to my blog ! realiti hidup aku ! semua tentang kita !

WELCOME TO MY BLOG ! REALITI hidup aku !!

Wednesday 7 September 2011

CINTA GILA !!

salam ! hmm ... sedih kan bila di tinggal kan !!! sedih lagi apabila dengar di tinggalkan sebab mempunyai perempuan lain ! sakit hati teruk kod ... hancur hati nyh macam kaca yang terhempas di lantai ,... tuu lah manusia , bila kita betoi2 syang depa , mcm nyh ja depa blas kat kita , okeyh kita terima !!! redha ja lah , tapi hati aku lgi hancur bila melihat dye bersama orang lain bahagia .. hmmm !! best ja kan tengok orang lain bhagia .. aku bila lagi ? setaun lagi ? dua tahun lg ?? aku pon xtaw , tapi biaq ja lah .. tuu keputusan dye , aku dh xleyh nak buat ap dah , just bodo menghabiskan air mata aku dengan dye ,,,.. aku sensitif lah tuu , hati aku cepat terasa  !! sebab nyh lah aku xmau CINTA2 nyh tapi nak buat cam na tgok org len bahagia kita pon nak merasa jugakan ... xkan nk tnggu tgok ja .. klo ampa pon msty ampa jelez kan !!!  hmm .. xpa maybe bukan jodoh aku ngn dye , 6.9.2011 tarikh yg sgt2 lah sakit bg aku !!  dan aku pon bodo p tima dye cm tuu ja .. aku mmg benggong pon !!! aku teringin nak jdi mcm bff aku tuu single dh brapa bulan dah .. tapi aku rasa sunyi  bila dah single .. owhh ... sabar ja yg aku mampu buat dan terima kenyatan dngan ap yg dah berlaku ...  hmm .. mungkin hari esok lebih baik dari hari ini ... amin !!! my favourite song !!! cry-RIHANA ... sesuai lagu nyh buat dye !!!
suka hati korang lah nak cakap ape pon kat aku


! PENAT TAIP . CUBA LIKE !

0 comments:

Post a Comment

COPYRIGHT by hanaLULU.